Последните месеци минаха изцяло под короната на медийния цирк. Както в едно интервю Димитър Недков каза, че всяко десетилетие всички сценаристи в Холивуд се събират за да отгатнат коя е думата, която определя следващите години. Една дума, която обобщава епохата и задава тона, обществения интерес. Ако през 70 и 80 е било „надежда“, през 90-те „победа“, след това „криза“, то сега може би е „несигурност“, „заплаха“ или „страх“.
С риск да прекаля с увода и метафорите, ще кажа още нещо – когато искате да скриете нещо от хората, можете да се опитате тихо да го приберете някъде, но когато изчезне, ще пробуди интерес.
Вариант 2: създавате медийна истерия, заливате цялото простанство с 24/7 новини, конспирации, противоречия, шокиращи абсурди и какво ли не, пренасищате го и не остава място за нищо друго. Тогава няма нужда да криете нищо.
Какво се опитвам да кажа?
В момента ставаме свидетели на кражба – откраднато е цялото ни внимание и е заложник на една единствена тема – знаете коя. Римляните са владеели тази техника и докато хората се карат „за“ или „против“ маските, мерките и теглилките, нещо много по-голямо и много по-важно се радва на нулев интерес. Още повече, не знаем, че се случва в момента.
Но какво ли е то?
То не е едно. И искам да кажа много неща, но ще се разводни и ще стане обемно. Нека започнем с малко предистория и важни неща, които трябва да имаме предвид, като изследваме всяко обществено събитие. По детайлите можем да познаем кой стои зад всичко това.
Когато искаш да управляваш над 7 милиарда души, с много малко хора, ти трябват абсолютно най-добрите методи и безупречно планиране до най-малкия детайл. Нека не се заблуждаваме, нас ни управляват шепа брилянтни хора. Те са професионалисти именно в това – да насочват масите в определена посока. Те владеят не телата ни, а умовете ни. Те създадоха американската мечта, но и тероризма, те създдоха Холивид, но и глада в Африка. Създадоха 24/7 поток от новини по CNN, но и режисираха войни, икономически растежи, спадове. Създадоха най-брилянтните филми, книги, музика, но и техники за програмиране на съзнанието на милиони чрез тях!
Не се заблуждавайте – тези хора са гениални, но и готови на всичко, за да постигнат целите си! Един от методите за манупулация и прикриване на наистина важните неща е да изкарат луди, смешни или наивни хората, които се докоснат до информация. Веднъж след като дискредитират дадена тема, никой не иска да се асоциира с нея. Въпреки това, не всяка такава тема е измислица. Например техниките за контрол на съзнанието са реални, работещи и се прилагат всеки ден. Произхода им е древен и някои от тях датират от времето на Древен Египет, където жреците са ги открили и използвали, за да впрегнат древните хора да работят. Култа към Фараона е умишлено създаден и е част от техниката, но хората с власт и познаение са самите жреци, не фараона. Тези техники са развивани хилядолетия и днес са многократно подобрени от науката и технологиите. Всяка техника за внушение е многократно подсилена от технологиите за импритване на идеи. Технологиите за сондиране на общественото мнение никога не са били толкова развити – всеки оставя онлайн отпечатъка си с всеки клик онлайн. Всеки несъзнателно оставя информация за нагласите си, интересите и нивото си на информираност с всеки лайк, всяко търсене в google или всяко съобщение към приятелите си. Излишно е да се убеждаваме колко много ни следят, след като това е очевидно вече. Но има и някои техники, които не са толкова очевидни, въпреки че са пред очите ни мигат като халогенни лампи. Тук максимата “човек вижда това, което знае” е по-вярна от всякога.
Например номерологията (някои изписват нумерология, но идва от номер, не нумер!). Една от темите табу, класифицирана като “абсурд” “бабини глупости”, “шарлатанство” и т.н., но мощен инструмент. Ако погледнем законите на физиката или математиката – най-точната наука, ще видим само числа, номера и математически зависимости. Вселената се подчинява на тези обективни физически и математически закони и използването им е най-логичното нещо, ако искаш ясен и предвидим резултат. Статистиката и математическите теории и прогнозирането се оповават на цифри! Ето защо, номерологията, но истинската такава, не в сайтовете за любовни хороскопи, е мощен инструмент за манупулация на реалността ни.
Кабала например изучава много дълбоко връзката межу цифрите и реалността ни. Точно когато се развива древната номерология, се появяват и календарите. Целта, освен аграрна – това е безспорно, е било да се вкара в рамка и цифри живота на обществото, за да може да се предвиди, прогнозира, измери и след това насочи в желана посока. Днес няма нищо по-различно. Живота ни се регулира от календара и часовника, защото те продължават да са основни инструменти за настройка на обществото. Нима календара не казва кога сме на работа, кога се прибираме при близките за Коледа? Нима не ставаме сутрин защото е “7:30”? Не е ли часовника, който диктува кога да се храним, излизаме, спим и работим? А не смятате ли, че който контролира календара и часовника, не контролира по този начин всеки един от нас? Разбира се, че ни контролира по един или друг начин! Ето защо искам да въведа някои основни понятия и принципи за работа с числата, които нашите брилянтни собственици използват. Предварително казвам, че не ви карам да вярвате, че това работи наистина или че аз вярвам, но казвам, че ТЕ вярват и го изпозлват. Оставете личните си убеждения, придобити в контролирана от тях среда, и нека изследваме за малко как ТЕ мислят.
Магическите числа
Без да задълбавам произхода на това, ще посоча послед източници н допълнителна информация, за най-любопитните! Най-важните числа, които използват постоянно за контрол на реалността ни са 7, 9 и 11, като 9 и 11 са абсолютно взаимосвързани и ще ги срещаме навсякъде във всякакви връзки. 11-11 комбинирани пък е ТОП-а хаха. Също така редукцията (математическо понятие) и играта с цифрите са много важни. Например 2 = 1+1, което пак е 11; 33 = 3х11, 119 и 911 в случая са тъждествени, защото отразяват едно и също 9 и 11; 2 е разликата между 11 и 9, но също е и 11, както помним, така че има важна роля също. В последствие ще видим и още примери. Ако вземем 54, то редуцирано е равно на 9; 166 =1+6+6= 13 или 1+3 =4.
Нека разгледаме най-пресния пример за опит за контролиране на реалността ни:
На 11 март 2020 Световната Здравна Организация обяви пандемия. Това е точно 6 месеца или 1/2 от календара от 11 септември (червена лампичка). Само тук имаме 2020, което = 11:11; имаме връзка с 11 септември, от който се навършват 19(!) години. На 09.11.2020 (хаха) обявиха откриването на ваксина, което е точно 7 месеца и 29 дни (7; 11) от началото на пандемията. Няма да се очудя, ако на 22 март 2021 измислят нещо ново… я край на пандемията, я нов локдаун. Виждате ли колко е навързано – на 09.11.2020 са точно 7 месеца и 29 дни или 243 дни =2+4+3=9! Ето и новината – на всичкото отгоре ефективността ѝ е 90% хаха.Това не е случайно, а внимателно планиране на събитията.
Виждате ли, как това не се крие, пред очите ни е, но няма кой да го види. Ако искате да разберете повече за тези числа и много много примери как се и използват вижте тук и тук и тук.
Поп култура и predictive programming
Освен номерология, със същия успех изпозлват и контрол над съзнанието, програмиране на масите, като вкарват съзнанието в калъп. Не е тайна, че поп-културата има именно такава цел – музиката развръщава, вместо да облагородява душата, филмите посяват извратени идеи и имат задачата “predictive programming”.
Съвременната поп-култура е най-прекия път за повдигането на воала на онова какво се случва на Планетата. Не защото в нея има толкова много пряко показани истини, а просто защото фокуса на почти цялата планета е съсредоточен в т. нар. „звезди“, техния живот и творчество, които ние познаваме като „филми“. Това превръща киното и музикалната индустрия в много добра отправна точка. Тъй като всеки е гледал „този филм“ или е слушал „онази песен“ (дори и най-големия ръб), това се превръща в чудесна метафора за съществуващото; във врата за обяснението и извеждането на нещо, което стои отвъд очевидното и чийто смисъл бива канализиран концептуално от даден аспект на поп-културата.
На български това горе-долу значи, че те имат някаква идея за близкото бъдеще, но тази идея няма да се понрави на хората, ето защо първо я показват в идеализиран вариант чрез филмите, за можем да свикнем с концепцията. Следващата стъпка е да се подори обществена дискусия и когато напрежението е достатъчно малко вече, тя я обявяват като политика или нова технология, закон и т.н.
Най-добрият начин да предвидите бъдещето е като го изобретите.
Алън Кей
Така се появиха трансджендърите, няколко войни, наркотиците. В американските филми почти всички са разведени или в нетипични отношения, която също си има цели.
По този начин виждаме и антиутопични филми, които посяват идеите за общество без емоции например. (повече за Predictive programming тук).
Най-важното събитие за последното десетилетие, което общо-взето начерта бъдещето и е най-мощният predictive programming до тук са Олимпийските игри в Лондон през 2012 година и по-точно церемониите по откриването и закриването. Толкова много символика и толкова абсурдна, нямаща нищо общо със спорта, че просто може свят да ви се завие. Ще посоча само някои щрихи, които засягат конкретната тема.
Веднага след края на 1-ва част по откриването на сцената се появиха десетки болнични легла с деца по тях, които уж трябваше да са препратка към няколко неща.
Първо, техния National Health Service (NHS) и Great Ormond Street Hospital (GOSH), към които имаше съвсем официален tribute формиран от светлинни надписи. Наистина не разбирам защо това е толкова важно за откриването на едни Олимпийски игри. Отгоре на всичко тази част започна с музикална тема от „Екзорсиста“ (отново архетипно-тематични аналогии с „Бебето на Розмари“).„Екзорсистът“ е може би най-известния филм за обсебване на дете от дявола. Доста безвкусен и неподходящ избор за едно събитие изпълнено с изцяло позитивни послания, не мислите ли? След малко този избор ще видите колко на място е този избор, когато знаете какво наистина се случва.
Втората официална връзка с леглата е, че бе направен опит да се направи препратка към сцена от „Питър Пан“. Друг въпрос е каква беше логиката да се появява Дж. К. Роулинг (авторката на книгите за Хари Потър), която да чете Питър Пан. Въобще цялата част беше неадекватна от логическа гледна точка. Роулинг каза, че Небивалата земя (Neverland) се превръщала в реалност 2 минути (11) преди да заспиш. Цялата тази част правеше очевидни препратки към mind control-аспектите свързани с деца. Имахме множество черно-бели опозиции като например радостния танц на сестрите и децата…
Празнуващи какво?… Че са в болница ли? WTF?!? Между другото една от функциите на целия този откъс е да се imprint-не публиката с идеята, че за децата трябва да бъдат взети мерки и да се третират с медикаменти, а защо не като цяло всички хора?… до заспиването на самите деца и пристигането на демоните, които започват да ги тероризират… От дргуга гледна точка, тези демони могат да репрезентират и сами вирус, защото както знаем демоните са само в главите ни.
По някое време се появиха медицински сестри, които боцкаха децата с някакви инджекции, може би ваксини, появиха се множество таласъми, които ги плашеха (вируси), докато сестрите се забавляваха. Но най-шокиращото бе огромен, ОГРОМЕН черен магьосник, който правеше заклинания и хората ръкопляскаха…
Знам, че може би ви се струва абсурно, но това не си го измислям аз, това са кадри от Олимпийските игри в Лондон.
Решението за осветителните тела, просто няма нужда от коментар:
Напомня ли ви на нещо?
Както и да е, част от текста и снимките около олимпийските игри са взети от ТУК, където можете подробно да се запознаете с нещата, ако ви интересува.
Songbird
Нека вземем още един пример за тази техинка, използване точно сега.
В момента на написването на тези редове Светът навлиза в деветия месец от „пандемичния живот“, характеризиращ се с различна степен на блокиране, ограничаване на социалните събирания, мащабни мандати, високотехнологично наблюдение и установяване на безлична тирания, основана на статистика и числа. Докато хората търсят начини да се събудят от този кошмарен сценарий, Холивуд имаше страхотна идея: Нека направим филм за всичко, което се случва в момента – но по-лошо.
Предстоящият филм Songbird се определя като „пандемичен трилър“ (има ли нещо „вълнуващо“ покрай една пандемия?), Действието се разиграва през 2024 г. Режисиран от холивудския режисьор Michael Bay ( Transformers, The Purge, A Quiet Place), филмът е за COVID-23 (мутация на COVID-19) превръща Америка в дистопичен кошмар, пълен с карантинни лагери.
Говорейки за разкази, филмът е създаден в сътрудничество със студио за дигитално съдържание, наречено Invisible Narratives . Основана от Адам Гудман, бившият президент на Paramount Pictures и Dreamworks SKG, компанията се описва като „разрушително разказване на истории, което подхранва културата в партньорство с хора от влияние“. С други думи: окултна елитна пропаганда.
Слоганът на компанията също е изключително подходящ, тъй като се отнася и за окултния елит като цяло: Скрит на видно място.
Трейлърът на Songbird започва с много иронично използване на песента на Боб Марли Three Little Birds, в която той повтаря „всяко малко нещо ще бъде наред“. Сигурен съм, че Марли не би одобрил използването на песента му в безумно потискащия контекст на филма. Въпреки това, Холивуд обича да трови здравословното и оптимистично съдържание със своята смазваща душата програма на страх и мрак, така че плати за правата на песента и това беше краят ѝ.
Едно е сигурно, всяко малко нещо не е наред в Songbird . Докато песента за миг спира, чуваме съобщение, в което се казва:
„Полицейският час вече е в сила. Всички неоторизирани граждани трябва да останат на закрито. „
Докато чуваме тези думи, зрителите се третират с поредица от разстройващи пейзажи.
Лирическо отклонение: В истинския свят предвиждам в края на 2020 или началото на 2021, когато вече има ваксини, да се „появи“ „нов щам“ някъде от Европа или защо не Англия (ще е удобно за брекзит ако е края на декември) или САЩ (супер за посрещане на Байдън)! И пак да драматизираме със спиране на полети, нови ограничения за пътуване от и до тази страна и да започнем да броим колко са новите „болни“ от стария и от новия щам!
И да се върнем към филма! В този тъжен контекст милиони заразени американци са задържани в карантинни лагери. Същата концепция за карантинните лагери е изобразена и в “Утопия” – сериал с подобна концепция.
Хората, които не са заразени, живеят в силно контролирано и безкрайно заключване. Технологията, използвана за контрол на хората, далеч не е „научна фантастика“. Ние сме около 80% там в реалния живот. Вижте трейлъра, който съдържа още обезпокоителни неща, като задължително сканиране с телефон за “симптоми” и след това принудително отвеждане в карантинен лагер.
Разбира се сценариите в този род филми са преувеличени нарочно. Дори реалният живот да не достигне нивата на лудост на Songbird (да се надяваме), подобни филми създават прецеденти в нашето колективно несъзнавано. Ако бъдат въведени нови ограничения за обществеността, хората ще кажат „поне не е толкова лошо, колкото в Songbird“ .
Според мен ни подготвят за „мутирал Ковид“ още от следващата година. Така ще има причина всяка година да ни ваксинират. Тези, които откажат ваксинация, ще бъдат набедени, че заради тях вируса мутира всяка година. Гениално, нали? Ако си мислите, че с ковид-19 ще приклюим – успех! Това е началото!
Violence https://anoncyberarmy.wordpress.com/2021/04/05
Втори пример от поп-културата е песента “Grimes & i_o – Violence”.https://www.youtube.com/embed/M9SGYBHY0qs?version=3&rel=1&showsearch=0&showinfo=1&iv_load_policy=1&fs=1&hl=bg&autohide=2&wmode=transparent
Дамата не е просто певица (очевидно не е, ако чуете песента), а приятелката на Илън Мъск. Тези, които искаха да кръстят детето си с името “X AE A-12”, но не им позволиха. Още в първите кадри се вижда, че тя държи една книга, която вече е цензорирана. Книгата е “Изкуството на войната”.